Friday 24 August 2012

running man di malaysia?


entry ini bukan nak membincangkan possibility running man di malaysia. if they do, sure all fans in Malaysia go crazy for a while. i really wish they have a plan to come in malaysia. *finger crossed*

saya bajet pasti ramai peminat-kipas-susah-mati rancangan variety show korea selatan, running man (termasuk saya) saya sangat kagum kepada PD writer rancangan ini yang mampu nak pikir tricks yang best dan lawat at the same time.diorang sentiasa dengan script yang mencabar, dan orang pun tak jemu nak tengok dan tengok lagi. (based on true story)

saya rasa saya mula ketagih dengan running man masa dia baru episode 11. saya tengok episode satu tapi taktahu la mungkin masa tu masih tiada spark (eceh) between saya dan show ini. jadi saya mcm tak heran running man dedulu lama, almost 10 kali video untuk satu show. yang membuat saya tiber melekat dan ketagih masa gary show tu. sumpah lawak gila. how can gary snap picha like that? emosi muka yang calm walaupun keadaan masa tu macam orang gila sebab nak pastikan muka masing-masing capture dalam screen camera. and minat dan ke-addicted-tan saya berlarutan sehingga sekarang. stress~

baru-baru ni, bos saya cadangkan saya mengadakan treasure hunt bagi menarik minat warga kerja di library (saya bekerja di library, tapi bukan ulat buku ye) tahun lepas saya dah buat sekali. penyertaan memang menggalakkan. tapi punyalah susah nak rancang struktur permainan. maklumlah, masa tu running man belum popular kat hati saya lagi.3 hari saya hampir bermalam di opis sebabkan nak menjayakan program tu. walaupun game takla sehebat running man, dengan banyak masalah, siap kena tunda, saya nagis takut benda tak jadi dan macam-macam lagi. akhirnya berjaya jugak. respons saya terima, majority suka and harap lagi saya buat program ni tahun akan datang

sekarang, berbekalkan ke-obses-san terhadap running man, saya dah plan nak copy dua tiga mungkin tujun lapan sembilan idea dari running man untuk diserapkan ke struktur permainan saya. apa dia dan bagaimana, itu kena tunggulah sebab baru rancang.saya akan cuba strukturkan game saya saya panggil *library man* sikit-sikit dari sekarang. moga-moga bakal peserta takdelah terjumpa blog ni kan? hadiah berupa wang tunai tu. bling-bling

*matirela program lagi sebulan dari sekarang.

what say you? any idea?

No comments: