Friday 24 August 2012

Introduction

Dengan lafaz bismillah, entry pertama bermula...

owner berjantina perempuan, sudah tamat belajar, sudah bekerja cuma belum berkahwin. kelebihan dari segi membebel, merajuk dan cepat emosi.

dengan wujudnya blog ini, harap dapat share info-info yang menarik dan juga tak menarik kepada semua orang yang secara sengaja atau tidak membaca blog ini. yang baik, kita ambil. yang macam lahanat, kita jauhkan.

maklumat yang mungkin boleh share disini, maklumat k-pop. bukan, saya bukan kpopper atau peminat-kipas-susah-mati korea. cuma saya truly MINAT dengan lagu korea, MINAT makanan korea, MINAT variety show korea, MINAT drama korea. saya tak ambil port kalau kalau Lee Min Ho bercinta dengan perempuan gemuk. lagu sedap, cerita best, makan sedap saya pun layan

cuma kalau nak cerita politik atau sejarah, boleh pangkah saja lah blog ni. sebab saya tak minat pun.

setakat itu sahaj intro kali ni. adik da bising-bising nak pakai lappy. macam lah laptop dia punya kan. eh#



No comments: